„Stačí, když udělá někdo na začátku dobrou zkušenost, a lidé si to mezi sebou řeknou. Zájem našich obyvatel je toho nejlepším důkazem a svědčí o tom, že se jedná o dobrou a účinnou možnost, jak ušetřit nemalé finanční prostředky. Aby měli noví zájemci o zapojení se do společných nákupů co největší komfort, bude nově navýšen i počet hodin, po které jim bude zástupce firmy eCENTRE k dispozici,“ sdělil místostarosta a garant aktivity v Kroměříži Pavel Motyčka.
V pondělí 3. října od 10.00 do 17.00 hodin a ve středu 5. října od 13.00 do 17.00 hodin budou tedy moci Kroměřížané na kontaktním místě v budově B městského úřadu (Husovo náměstí 534, 1. patro, kancelář číslo 207) znovu odevzdávat zástupkyni firmy eCENTRE potřebné podklady pro přihlášení do elektronické aukce. Jde o kopii aktuální smlouvy, jejíž konec platnosti by neměl nastat později jak za 12 měsíců, se stávajícím dodavatelem elektřiny/zemního plynu včetně případných dodatků, kopii ročního vyúčtování energií a oznámení čísla SIPO/čísla bankovního účtu.
„Zapojení se do e-aukce je zcela zdarma, aukční poplatek zaplatí firmě vítězný dodavatel. Pokud člověk nevysoutěží lepší cenu, nic se pro něj nezmění, jelikož smlouvu s vítězným dodavatelem uzavře jen v případě, že v e-aukci dosáhne úspory,“ dodal Motyčka.