Zlínský kraj bude s dalšími kraji propagovat Moravu

Foto: Zlínský krajFoto: Zlínský kraj
Foto: Zlínský kraj
Co se děje 19. 6. 2017 | Autor: Irena Frolová

ZLÍNSKÝ KRAJ - Zlínský kraj bude s dalšími třemi moravskými kraji pokračovat v propagaci Moravy. V plánu je tištěná publikace Zažij Moravu! i související komunikační aktivity, serveru Zlin.cz to řekla mluvčí hejtmanství Renata Janečková.

Půjde o pokračování vzájemné spolupráce v oblasti cestovního ruchu, která byla navázána již před 12 lety. "Morava a Slezsko disponují velkým kulturním, historickým, přírodním i architektonickým bohatstvím a mají rozhodně co nabídnout jak domácím, tak i zahraničním návštěvníkům. Proto všechny moravské kraje od roku 2005 realizují projekty, které se zaměřují na společnou propagaci produktů a atraktivit cestovního ruchu. Přínos spočívá především v komplexnosti poskytnutých informací o celém území Moravy a Slezska. Byla potvrzena větší efektivita společné propagace produktů a atraktivit, které území jednotlivých regionů přesahují," uvedl radní Zlínského kraje pro oblast cestovního ruchu Jan Pijáček.

I letos chystaná tištěná publikace nazvaná Zažij Moravu! bude mít za cíl formou fotografií a textů nabídnout a upoutat pozornost široké veřejnosti k návštěvě moravských krajů. Vydána bude v česko-polské a anglicko-německé jazykové mutaci. Poutavým způsobem bude představovat vybrané regionální stezky a jedinečnosti dané oblasti. Rovněž zde budou uvedeny tipy na zajímavé akce pro veřejnost. Kromě tištěné publikace bude součástí projektu také společná prezentace moravských krajů na veletrhu Il Salone del Camper v italské Parmě (v září 2017) a realizace tiskové konference v rámci veletrhu ITF Slovakiatour 2018 (v lednu 2018).

Předpokládané náklady na realizaci projektu činí jeden milion korun, kraje se budou podílet na úhradě nákladů rovným dílem, každý tedy zaplatí 250 tisíc korun. V letošním roce je hlavním realizátorem projektu Moravskoslezský kraj.

Od začátku projektu vydaly čtyři moravské kraje každoročně jeden titul. Jejich tematické zaměření přitom bylo velmi široké – od duchovní dědictví, přes lázeňství, až po gastronomii a folklor. Jednotlivé projekty byly velmi příznivě přijaty odborníky v cestovním ruchu, zástupci médií v cestovním ruchu i laickou veřejností.

 

Komentáře


Mail-Info

Zadejte svou e-mailovou adresu

Přihlaste se k odběru aktuálních zpráv:

  

Antispam