Pracovníci infocenter v kraji se budou učit lépe komunikovat

ZLÍNSKÝ KRAJ - Období mezi letní a zimní sezonou využijí turistická informační centra ve Zlínském kraji ke zvyšování odborných znalostí zaměstnanců. Speciální kurzy komunikačních dovedností pro ně připravila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, serveru Zlin.cz to za centrálu sdělil Zdeněk Urbanovský.

Zájem o toto téma je mezi infocentry značný. Celkem 40 míst v kurzech rozvržených do skupin po deseti posluchačích bylo velmi rychle obsazeno. Kurzu se zúčastní jak zaměstnanci turistických informačních center, tak lidé pracující v destinačních managementech v regionu.

„Zájem nás velmi těší, byl velmi spontánní a vyšší, než jsme očekávali. Na druhou stranu nás mrzí, že jsme některé zájemce museli po naplnění kapacity kurzu odmítnout. Infocentra jsou, jak se říká, v první linii a mnohdy vytvářejí první dojem o naší turistické destinaci. Z toho je zřejmé, jak je správný způsob komunikace s návštěvníky důležitý,“ řekla Dana Daňová, ředitelka pořádající Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

První skupina se sejde k semináři ve čtvrtek 19. října, další pak budou v týdenních intervalech následovat.

 

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x