Nová elektronická úřední deska nabídne lidem větší komfort

Foto: MěÚ OtrokoviceFoto: MěÚ Otrokovice
Foto: MěÚ Otrokovice
Co se děje 5. 12. 2017 | Autor: Irena Frolová

OTROKOVICE - Na budově otrokovické radnice je nainstalován nový elektronický panel, který plní funkci úřední desky a informačního kiosku. Novinka přišla na 400 tisíc korun a lidem by měla usnadnit přístup k informacím, serveru Zlin.cz to uvedla mluvčí města Romana Stehlíková.

„Stávající úřední deska městského úřadu svou kapacitou již nestačila na zveřejňování všech údajů, které jsou požadovány, a to zejména mapových příloh a rozpočtů města a jeho příspěvkových organizací. Pořízením elektronického panelu jsme tento problém vyřešili a přidanou hodnotou je také zveřejňování dalších informací z radnice," řekl vedoucí provozního odboru Josef Řihošek, pod jehož odbor úřední deska spadá.

Elektronická digitální úřední deska dokáže nahradit veřejnou úřední desku v analogové podobě, tzv. vývěsku, a zároveň splňuje legislativní podmínky. Dále občanům zajišťuje nepřetržitý přístup k informacím a proti klasickým úředním deskám jsou informace lépe čitelné. Snazší přístup ke zveřejňovaným dokumentům mají díky novince i tělesně postižení lidé, mají totiž možnost přesunout zobrazovaná data do spodní části obrazovky, kde je lépe uvidí. „Navíc je elektronická deska propojena s webovými stránkami města a turistického informačního centra. Do budoucna plánujeme na desce zveřejňovat také informace o akcích na území města, informace pro turisty a v příštím roce kiosek připojíme i k portálu občana," doplnil Josef Řihošek.

Zařízení je odolné vůči povětrnostním vlivům a v případě výpadku elektrické energie je napojeno na náhradní zdroj. Otrokovickou radnici vyšlo pořízení elektronické úřední desky přibližně na 400 tisíc korun.

 

Komentáře


Mail-Info

Zadejte svou e-mailovou adresu

Přihlaste se k odběru aktuálních zpráv:

  

Antispam