Rekonstrukce se týkala silnice číslo III/4956 a obsahovala i práce na mostu přes potok Okluky. „Rekonstrukce spočívala v odstranění dlážděné vozovky, sanaci neúnosné zemní pláně a vybudování nové živičné konstrukce vozovky,“ píšou ve zprávě silničáři.
Celková délka stavby byla 692 metrů. Šířka mezi betonovými obrubami je 6,5 metru s normovým rozšířením ve směrových obloucích. Odvodnění komunikace se vyřešilo pomocí podélných a příčných sklonů povrchu komunikace do odvodňovacích dvojřádků z žulové kostky podél obrub, které jsou zaústěné do dešťových vpustí. Ty jsou připojené do nově vybudované jednotné kanalizace. Silničáři také obnovili dopravní značení.
Rekonstrukce mostu spočívala v odstranění vozovky, říms, zábradlí, chodníku včetně izolace a ve zhotovení izolace nové, vybudování nového mostního svršku a v dalších stavebních úpravách. Náklady 14,2 milionu korun plně financoval Zlínský kraj prostřednictvím Ředitelství silnic Zlínského kraje.