Obyvatelé Otrokovic si nejčastěji stěžovali na dopravu, činnost radnice a hluk

OTROKOVICE - Celkem 35 stížností, necelou čtyřicítku podnětů a jednu petici přijali v uplynulém roce pracovníci otrokovické radnice. Serveru Zlin.cz to oznámila mluvčí města Romana Stehlíková.

Nejvíce stížností a podnětů za rok 2017 bylo podáno v oblasti dopravy, pozemních komunikací, parkování, činnosti městského úřadu nebo obtěžování hlukem. Jediná podaná petice se týkala dopravní oblasti.

Kromě stížností, podnětů a petice přijalo město i 35 žádostí o informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím. „V roce 2014 bylo evidováno 18 žádostí o poskytnutí informace, v roce 2015 to byl více než dvojnásobek a v roce 2016 bylo podáno 44 žádostí. V roce 2017 se trend obrátil. V porovnání s předchozím rokem došlo k poklesu počtu podaných písemných žádostí o necelou desítku. Žádosti se týkaly převážně výkonu přenesené působnosti města, kopií dokumentů ze správních spisů a informací o správních řízeních,“ dodala Stehlíková.

 

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x