K vyřízení řidičáku už nebude potřeba fotografie

Foto: MěÚ ZlínFoto: MěÚ Zlín
Foto: MěÚ Zlín
Co se děje 13. 6. 2018 | Autor: Irena Frolová

ZLÍN - Kvůli přechodu agendy řidičských průkazů na nový systém nebude možné ve dnech 28. a 29. června přijmout a zpracovat na pracovištích Magistrátu města Zlína žádosti o vydání řidičského průkazu a paměťové karty řidiče do digitálního tachografu. Žádosti bude možné podat až 2. července, serveru Zlin.cz to uvedl mluvčí magistrátu Zdeněk Dvořák.

„Přechod agendy na nový systém je spojeno se softwarovými úpravami, technickým dovybavením a změnami v procesu vyřizování žádostí," vysvětlil Antonín Šrajer, vedoucí Odboru občansko – správních agend magistrátu. Změna se týká všech obcí s rozšířenou působností a souvisí se změnou legislativy.

Mezi změny patří například částečné rozvolnění místní příslušnosti, kdy občan bude moci podat žádost o vydání řidičského průkazu a vyzvednutí hotového dokladu bez dosavadní vazby na místo trvalého pobytu.

Důležitou novinkou také je, že k vyřízení řidičského průkazu již nebude zapotřebí předkládat fotografii, která bude získávána primárně z informačních systémů občanských průkazů a cestovních dokladů, nebo bude pořízena spolu s digitálním podpisem přímo na pracovišti řidičských průkazů.

 

Mail-Info

Zadejte svou e-mailovou adresu

Přihlaste se k odběru aktuálních zpráv:

  

Antispam