Na Vršavě totiž zatím nedošlo k vybudování plánované zastávky MHD naproti trolejbusové točně a přechodu pro chodce k tenisovým kurtům.
„Vzhledem k tomu, že ještě nemáme schválený alespoň provizorní přechod u zastávky u kurtů, nechal jsem odsunout spuštění zkušebního provozu nových linek na počátek června. Do té doby se budeme chtít potkat s obyvateli Vršavy a probrat s nimi plánované změny,“ sdělil primátor Jiří Korec s tím, že termín tohoto setkání radnice v dostatečném předstihu oznámí.
Bateriové trolejbusy na linkách 4 a 5 by měly podle zpracovaného projektu, který byl podpořen dotací z Integrovaného regionálního operačního programu, jezdit v pravidelném intervalu 15 – 20 minut v prodloužené trase od dosavadní konečné stanice Vršava až do Kostelce, Štípy a k Zoo Lešná. Tam měla na trolejbusy linky 4 navazovat nová autobusová linka 46 do Velíkové. Dopravní společnost Zlín – Otrokovice již měla pro tento záměr připravena nová vozidla i jízdní řády a počítala se spuštěním od 1. dubna.
„Plně respektujeme rozhodnutí objednatele dopravy a nové situaci se musíme přizpůsobit,“ reagoval na odložení termínu zahájení zkušebního provozu na nových linkách ředitel dopravní společnosti Josef Kocháň.
Na jmenovaných linkách dojde od června k zásadním změnám. Cestující budou mít během dne k dispozici až dvojnásobný počet spojů, tichá bateriová vozidla šetřící životní prostředí, v plánu jsou stavební úpravy, které přinesou zvýšený komfort uživatelům hromadné dopravy v této části města. „Za vzniklou situaci se občanům omlouvám. Zároveň děkuji kolegům, kteří se snažili dodržet slíbený termín, za aktivní přístup,“ vzkázal primátor Jiří Korec.