Pivovar ve své pětileté historii přivezl z pivních slavností už druhou cenu. Loni získal Stříbrnou pivní pečeť za 12° polotmavý ležák. „Není to jediné ocenění kvality služeb a produktů, které hostům nabízíme. V hodnocení TRIPADVISOR držíme první pozici mezi kroměřížskými hotely a restauracemi. Americký časopis New York Times nás dokonce zařadil do své publikace, která dává tipy na 125 víkendů v Evropě,“ uvedl Zubík.
Pod značkou Černý Orel totiž není jen pivovar, ale také hotel, penzion a restaurace. „Je to pro nás povzbuzení do další práce a současně potvrzení správnosti směru, kterým se ubíráme,“ dodal Zubík.
Slavnosti piva se uskutečnily v Táboře a navštívilo je přes 4000 milovníků piva. Do soutěže o Zlatou pivní pečeť se přihlásilo skoro 800 pivních značek z rekordních 180 pivovarů. Ve 28 kategoriích byly nadnárodní koncerny i malé pivovary ze 16 zemí světa.