„Rekonstrukce spočívala v kompletní výměně mostního svršku a nosné konstrukce až po opěry mostu a v částečné obnově mostních křídel. Původní nosnou konstrukci z ocelových trubek nahradila nově monolitická železobetonová deska a byly zhotovené nové železobetonové úložné prahy,“ uvedl Drahomír Janíček z odboru správy majetku rožnovské radnice.
Podle něj se na spodní straně provedly lokální sanační výsprávky. Rekonstrukci od počátku prováděly velké technické problémy. „Na jaře došlo vlivem zvýšeného průtoku v místním potoku k podemletí břehu a k sesuvu části komunikace navazující na předmětný most. Bylo nutné ihned přistoupit k řešení havarijní situace. V opačném případě totiž hrozil další sesuv komunikace a její úplné zneprůjezdnění,“ uvedl Janíček.
Podle něj město provedlo provizorní zabezpečení břehu proti dalšímu sesunutí silničními panely a současně se rozběhly práce na zpracování projektové dokumentace na opěrnou zeď. „Ihned po vyřízení potřebných stanovisek a vysoutěžení veřejné zakázky se přistoupilo k realizaci opěrné zdi a opravě sesuvem poškozené části místní komunikace. Tyto mimořádné výdaje navýšily městskou investici o dalšího půl milionu korun,“ dodal Janíček.