Nová nízkopodlažní vozidla nahradí v současné době využívané autobusy na naftový pohon. Autobusy jsou klimatizovány a umožňují jednoduchý nástup imobilním cestujícím nebo cestujícím s kočárky. Vozy jsou výrazně tišší a plní nejpřísnější předpisy pro emise.
„Zprovoznění nových městských autobusů na CNG je pouze první částí projektu na obnovu vozidel v aglomeraci Uherského Hradiště. Dopravce totiž chce v nejbližší době uvést do provozu také dva elektrobusy,“ poznamenal Pášma. Vzhledem k tomu, že se bude jednat o kratší autobusy (délka osm metrů oproti klasickým dvanáctimetrovým vozidlům), bude možno zprovoznit novou MHD linku, která bude zajišťovat spojení železniční stanice v Uherském Hradišti s ostatními částmi města. Tomu doposud bránila křižovatka Stojanova – Jiřího z Poděbrad, která delším autobusům neumožňovala bezpečné odbočení směrem k nemocnici. Už brzy tedy dojde k vyřešení dlouhodobě diskutovaného propojení vlakového nádraží se systémem ostatních linek zajišťujících městskou dopravu.
„Na zlepšování MHD město Uherské Hradiště pracuje dál. V rámci nové koncepce veřejné dopravy se chystají úpravy jízdních řádů včetně doplnění večerních linek do místních částí, nové zastávky či lépe navazující spoje,“ dodal Pášma.