Pravidla pro tvorbu reklamních formátů

Následující pravidla podmiňují schválení baneru a jeho nasazení prostřednictvím reklamního systému. Výjimky lze řešit individuálně. Provozovatel serveru si vyhrazuje právo odmítnout banner či komerční článek. Schválený banner nasadíme do druhého pracovního dne.

Obecná pravidla pro tvorbu bannerů

  1. Podporovány jsou formy bannerů ve formátu: gif, jpg, png a html.
  2. Banner musí splňovat datový limit do 50 kB.
  3. Banner musí mít dané rozměry vybraného formátu – o rozměrech vybraného formátu v px Vás bude informovat obchodník.
  4. Banner musí mít černý rámeček – šířka linky 1 px.
  5. Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jakékoliv neetické prvky.
  6. Banner nesmí být v rozporu se zákonem o reklamě.
  7. Banner se nesmí zakládat na klamavém tvrzení a nesmí zobrazovat nefunkční prvky.
  8. Cílové URL banneru musí vést na www stránku, nesmí odkazovat na soubor (doc, pdf atd).
  9. Bannery nesmí obsahovat formuláře.
  10. Bannery nesmí obsahovat zvuky (výjimkou je videobanner – pokud se spouští automaticky, zvuk musí být primárně vypnutý).
  11. Přehrávání video banneru nesmí být nastaveno do smyčky, video banner musí obsahovat možnost pozastavení přehrávání.
  12. Html banner musí mít nastavený proklik pomocí „a href“ do nového okna.

Komerční článek

  • maximální počet znaků je 3 000 znaků vč. mezer
  • nadpis a perex bez prokliku, maximálně 3 URL linky v článku
  • článek může obsahovat 1 video s umístěním na YouTube.com
  • ke článku může být přiřazena fotogalerie s maximálním počtem fotografií 20 (800 x 600 px)
  • článek nesmí obsahovat vulgarismy či jakékoliv neetické prvky
  • článek nesmí obsahovat klamavé informace nebo uvést čtenáře v omyl

V případě dotazů nás kontaktujte na inzerce@zlin.cz nebo na telefonu +420 774 438 700.

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x