Jaké to je, když jsou klienti opravdu spokojení?

Moravský Peněžní Ústav provedl rozsáhlý průzkum spokojenosti u svých klientů. Klienti tak měli možnost vyjádřit svůj názor nejen k aktuálním, ale i k připravovaným produktům a službám. Výsledky průzkumu potvrdily, že současný směr vývoje Moravského Peněžního Ústavu je správný a budou cenným podkladem pro další rozvoj MPU. Vizí MPU je poskytovat „Klientům kvalitní služby“.

„Velmi nás těší, že se nám daří plnit naše vize, což potvrzuje také spokojenost klientů se službami MPU zjišťovaná v průzkumu. 40 % klientů je se službami MPU velmi spokojeno. Žádný z klientů nevyjádřil názor „spíše nespokojen“ a „velmi nespokojen“. Věříme, že s individuálním přístupem a kvalitními produkty bude spokojenost klientů MPU stále narůstat,“ doplnil Ing. Radomír Lapčík, LL.M. generální ředitel MPU.

Co odhalil průzkum spokojenosti u klientů Moravského Peněžního Ústavu?

  • 40 % klientů je se službami MPU velmi spokojeno
  • Žádný z klientů nevyjádřil názor „spíše nespokojen“ a „velmi nespokojen“
  • Vysoká loajalita a minimální fluktuace (unikátní, v bankovním sektoru není obvyklé)
  • 95 % našich klientů by nás doporučilo svým známým a rodině
  • Potvrzena správnost strategie MPU „Klientům kvalitní služby.“

 

VIDEO: Co na to říkají klienti Moravského Peněžního Ústavu?