„Velmi nás těší, že se nám daří plnit naše vize, což potvrzuje také spokojenost klientů se službami MPU zjišťovaná v průzkumu. 40 % klientů je se službami MPU velmi spokojeno. Žádný z klientů nevyjádřil názor „spíše nespokojen“ a „velmi nespokojen“. Věříme, že s individuálním přístupem a kvalitními produkty bude spokojenost klientů MPU stále narůstat,“ doplnil Ing. Radomír Lapčík, LL.M. generální ředitel MPU.
Co odhalil průzkum spokojenosti u klientů Moravského Peněžního Ústavu?
- 40 % klientů je se službami MPU velmi spokojeno
- Žádný z klientů nevyjádřil názor „spíše nespokojen“ a „velmi nespokojen“
- Vysoká loajalita a minimální fluktuace (unikátní, v bankovním sektoru není obvyklé)
- 95 % našich klientů by nás doporučilo svým známým a rodině
- Potvrzena správnost strategie MPU „Klientům kvalitní služby.“