Papírový trenér pamatuje na vše

ZLÍN - Mít svůj fitness život dokonale pod kontrolou, plánovat, hodnotit výsledky, posouvat své cíle, hlídat si příjem potravin a pitný režim. To vše nabízí unikátní diář Arnold od Davida Baila určený všem milovníkům fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Kvalita produktu ve spojení s promyšleným obchodním modelem vynesla jeho autorovi první místo v soutěži Můj první milion. A porota se rozhodně nezmýlila – diář se už úspěšně prodává.

Když se členové poroty, sami velmi úspěšní ve svých oborech, seznámili s projektem mladíka z Valašských Klobouk, měli vcelku shodný názor – prakticky hotový projekt, který se chytí hned a zároveň dává prostor pro další rozvoj v delším horizontu.

Přes všechnu chválu považuje David Bail účast v soutěži za zásadní. Velmi si cení úžasné zpětné vazby od poroty. „Kdybych měl proto spočítat, kolik cenných informací i rad jsem si ze soutěže, a především z akceleračního programu, odnesl, tak se pravděpodobně ani nedopočítám,“ podotýká David Bail. „Dokázal jsem najít nové marketingové kanály, nad kterými jsem do té doby příliš nepřemýšlel. Mám na mysli především spolupráci s ambasadory, protože předtím jsem nad tímto způsobem propagace vůbec neuvažoval. Také jsem si uvědomil, jak je důležité mít svůj podnikatelský záměr na papíře. Když jsem totiž o svém podnikatelském záměru v rámci soutěže psal, tak jsem se mohl nad svým projektem více zamyslet, uspořádat si všechny plány a jednotlivé kroky, které bude potřeba vykonat, a současně i přijít na nové nápady v rámci celkové realizace záměru,“ dodává.

Fitness diář lze zakoupit na webových stránkách www.arnold4u.cz. „Během léta bych chtěl vydat profesionální marketingové video pro účely propagace. Prioritní totiž pro mě momentálně je, aby si Arnold vybudoval silnou pozici na tuzemském a slovenském trhu. Co se týče mých dlouhodobých plánů, tak vize do budoucna je zpracovat diář do dalších jazykových verzí. Nejprve to bude německá a anglická verze. Přál bych si, aby touhle dobou přesně za rok mohl diář minimálně na ten trh německý už vstupovat,“ uzavírá David Bail s tím, že v plánu je i rozšíření portfolia produktů Arnold o oblečení, sportovní tašky a láhve, batohy a podobně.