Začalo to nápadem dvou studentů. „Měli jsme představu o full service agentuře. Jako u mnoha jiných start-up projektů tento koncept tak úplně nefungoval. S kolegou jsme se v dobrém rozešli
a Spoj.se se začalo úzce specializovat,“ vzpomíná Tomáš Klein. Tým našel oporu i v TIC Zlín. „TIC byl pro nás od počátku velmi přínosným a inspirativním partnerem. Získali jsme několik nových klientů a mohli se zúčastnit soutěže Můj první milion, která pro nás byla velkou zkušeností a zpětnou vazbou pro naši práci,“ dodal Klein.
Studio Spoj.se poskytuje servis stálým klientům, mezi nimiž nechybějí zvučná jména jako e-shop Kasa.cz, ETA nebo Gogen. Když tedy marketingová agentura Brain One začala s budováním Brain Family, byla akvizice Spoj.se prostřednictvím odkoupení 40% podílu logickým krokem, z kterého těží obě strany. „Pro nás je to cesta k práci na větších projektech, ke kterým bychom se jinak zřejmě nikdy nedostali,“ dodal Tomáš Klein.