Cenu za Lázně Luhačovice převzal výkonný ředitel Jiří Dědek, který řekl: „V nabídkách naší společnosti se snažíme klást důraz nejen na tradiční procedury s využitím místního přírodního léčivého zdroje, ale i na poznávání okolí Luhačovic. Základem pobytu jsou služby odpovídající našemu osvědčenému produktu Top pro každý věk, který je rozšířený o seznámení s vybranými oblastmi Zlínského kraje. Letos se zaměříme na Zlín. Týdenní pobyt má název Zlínsko, jak ho neznáte. Je vypsán ve dvou konkrétních termínech a hosté mohou využít všechny naše kapacity od penzionů až po čtyřhvězdičkové hotely.
Doprovodný program obsahuje prohlídku baťovské architektury ve Zlíně, Vizovice, Zoo Zlín, filmové ateliéry, ale i koncert v Kongresovém centru. V dalších letech budeme hostům představovat Valašsko, Slovácko a Kroměřížsko. Naší snahou bylo odlišit se od ostatních poskytovatelů na trhu, vzbudit zájem hostů o historii a současnost okolí Luhačovic a nepřímo podpořit cestovní ruch v regionu.“
„Měli bychom si více uvědomovat naše přednosti a výjimečnosti. A nejen to. Měli bychom hledat cesty, jak tento potenciál nabídnout a prodat. Chtěli bychom, aby naši hosté do Luhačovic přijížděli nejen za lázeňskými pobyty, ale aby také poznávali, objevovali a něco nového se dozvěděli,“ konkretizoval Jiří Dědek.