WrapStyle posouvá design do světa virtuální reality

ZLÍNSKÝ KRAJ - Společnost WrapStyle je známá především svými polepy dopravních prostředků, ochranou laku a grafickým designem. V poslední době se firma intenzivně zaměřuje i na vývoj softwarových aplikací pro virtuální realitu. Kreativní prostor, který tato technologie vytváří, popsal spoluzakladatel projektu Wirtual System Martin Tureček.

Od roku 2011 se rychle rozrůstáme, v současné chvíli máme 26 poboček ve světových metropolích na třech kontinentech. Naše franšízy fungují například v Londýně, Sydney, Ufě, Bangkoku, Singapuru či Rijádu. Do roku 2020 jich plánujeme provozovat celkem 30. Rozvoj firmy, působení v globálním měřítku, příchod nových talentovaných a nadšených lidí do našeho týmu, to vše podnítilo vznik nových myšlenek.

Využití high-tech technologií

WrapStyle tak již zdaleka nepředstavuje pouze styling automobilů a neotřelý design. Naše aktivity se ubírají novými směry a vyvíjíme například vlastní softwarové platformy. Jednou z takových inovativních aplikací je virtuální sklad s polepy, kde si zákazníci mohou vyzkoušet stovky různých návrhů polepů aut, od jednoduchých pásků až po složité komplexní varianty, na kterých se podílejí designéři z celého světa.

Ve virtuální realitě, která přináší nové možnosti, tedy vidíme obrovský potenciál. Že se touto oblastí seriózně zabýváme, potvrzuje další čerstvě spuštěný projekt – Wirtual System. Jednou z jeho podob je virtuální showroom, který umožňuje zákazníkům snadné a jednoduché nakonfigurování a vyzkoušení mnoha modifikací produktů – třeba automobilů v různých designech a barvách, bytů včetně bezpočtu variant jejich vybavení apod. Vytváříme tedy prostředí, které si po nasazení 3D brýlí můžete prohlédnout, jako byste v něm opravdu byli. Zjednodušeně řečeno – to, co si dosud jen představujete, umíme přeměnit na realitu, tedy tu virtuální.

 Vize budoucího rozvoje

Tato kreativní práce nás posouvá stále dál a věnujeme se i zachycení přirozených lidských pohybů a jejich přenosu do digitální podoby či simulování výrobních a dalších procesů. Náš koncept pro interaktivní prezentaci výrobků a služeb už tedy přesahuje hranice samotného automobilového průmyslu a jeho budoucí reálné využití vidíme i v dalších oborech, jako jsou architektura, developerské projekty či stavební a výrobní průmysl. Virtuální realita nám jednoznačně otevírá zajímavé možnosti dalšího rozvoje.

reklama

www.wirtualsystem.com

 

 reklama