Češi platí kartou rádi. Platební bránu Pays spustíte za pár minut!

Ilustrační foto: Pixabay
Provozujete e-shop a doposud jste se neodhodlali pro integraci platební brány, protože se obáváte technicky příliš náročného postupu či zbytečně velkých paušálních poplatků? Jedno ani druhé by vás trápit nemělo. Spuštění „payment gateway“ nemusí být složité, a už vůbec ne finančně náročné. S českou Pays dokonce můžete poplatky delegovat na zákazníky.

Jak Češi přistupují k platebnímu styku?

Statistiky České bankovní asociace (ČBA) hovoří jasně. V současné době preferuje při nákupech v e-shopech platební kartu cca 69 % zákazníků. Platby mobilem a kreditní kartou poněkud pokulhávají (obojí využívá cca 17 % Čechů), ale i u těchto platebních metod byl v posledních letech zaznamenán nárůst.

Co je naopak na ústupu? Nakupující již neholdují dobírce. Alespoň ne v takové míře jako v minulosti. Preferují možnost dokončit nákup již v momentě, kdy finišují s objednávkou v nákupním košíku. Díky online platbě jen přeberou balíček, aniž by museli řešit platbu v hotovosti.

Z průzkumu uskutečněného ČBA logicky vyplývá, že e-shopy bez platební brány zbytečně čelí riziku odlivu zákazníků. Z online plateb se stal standard, který nakupující vyžadují.

Proč zvolit platební bránu Pays?

Vybrat platební bránu není pro člověka „mimo obor“ snadné. Jenomže český projekt společnosti Pays.cz byl od začátku koncipovat tak, aby byl dostupný pro každého a zároveň nabízel více než ostatní řešení.

Platební brána Pays vyniká především jednoduchou integrací. Naprostá většina uživatelů ji spustí bez pomoci programátora. V podstatě se stačí registrovat, potvrdit elektronickou smlouvu a na příslušné stránce vygenerovat platební odkaz a vyplnit detaily o e-shopu. Po zadání získaného kódu na stránky je hotov. Celá „akce“ trvá jen pár minut.

Platební brána bez paušálních poplatků

Mnozí obchodníci nechtějí platit nesmyslné paušální poplatky, které provoz platební brány zbytečně prodražují. I v tomto směru se Pays liší od šedého průměru. Paušální poplatky ani minimální měsíční obrat se uživatelů netýkají. Platební brána si účtuje pouze poplatky za jednotlivé transakce, a to dle transparentního ceníku.

V souvislosti s platbami pak stojí za zmínku také dvě varianty účtování poplatků. Kromě té klasické, kdy jdou veškeré transakční poplatky na vrub obchodníka, Pays umožňuje jejich přenesení na zákazníka. Ten je o navýšení hodnoty transakce transparentně upozorněn bezprostředně před uskutečněním platby.

Takový platební model sice není zvykem, ale na druhou stranu není neférový – jedině tímto způsobem může obchodník získat 100 % z hodnot zboží, což je např. v případě platby složenkou běžné.

Jaké druhy online plateb Pays umožňuje?

Integrací platební brány Pays dovolíte zákazníkům, aby platili kartou. Systém je funguje na bázi standardu 3D Secure a garantuje nejpokročilejší zabezpečení.

Mezi další možnosti online plateb patří bankovní převod na základě automatického e-mailu s výzvou, platba mobilem (odečte se z kreditu nebo paušálu) i platba přes QR kód.

A to není vše. Pays zároveň nabízí možnost platit prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay a PayPal.

Řešení nejen pro e-shopy

Ačkoliv největší procento uživatelů platební brány Pays tvoří právě e-shopy, v praxi se platební brána hodí také pro provozovatele ubytování, fitness centra a další služby, které vyžadují platbu předem na základě rezervace. I tento druh platby (platba předem a zálohová platba) je totiž jednou ze schopností systému.

Pays stejně dobře poslouží také jak elegantní řešení pro úhradu klubových poplatků, příspěvků a darů.

O platební bráně Pays se dozvíte více na pays.cz, kde si můžete online platbu vyzkoušet nanečisto.