ZLÍN – Společnost Moravská vodárenská se rozhodla vyjít svým klientům vstříc a zavádí řadu novinek, mimo jiné i elektronické faktury. Agentuře Mediafax to řekla mluvčí společnosti Helena Koutná s tím, že výhody mohou využívat i zákazníci na Zlínsku.
Fakturu vodárny zašlou na zákazníkovu elektronickou adresu jako přílohu e-mailové zprávy ve formátu PDF. Fakturu je pak vhodné platit buď přímým inkasem z účtu zákazníka, nebo jednotlivým příkazem k úhradě. O aktivaci služby je možné požádat na zákaznické lince 800 100 063 nebo e-mailem na [email=zc@smv.cz]zc@smv.cz[/email] stejně jako osobně přímo v zákaznických centrech Moravské vodárenské v Olomouci, Prostějově, Uničově, Valašských Kloboukách a Zlíně.
Společnost zavedla také nový způsob platby za vodu, a to přes terminály Sazky, které jsou u čerpacích stanic, v nákupních centrech, prodejnách tabáku a podobně. Stačí pouze předložit čárový kód, umístěný v příloze faktury a částku v hotovosti zaplatit. Výhodou této služby je pouze patnáctikorunový poplatek, který nezávisí na výši úhrady.
Mezi nové elektronické služby patří i osobní zákaznický účet, dostupný na webových stránkách vodárny. Zákazníkům umožní nejen nepřetržitý přístup k informacím, ale zejména pak kontrolu jejich výdajů. „Osobní účet je naprosto zabezpečený před zneužitím, přístupný jen pro osoby, které jeho majitel určí. Zákazníci tak mají přehled nejen o své spotřebě vody, ale o všech svých fakturách, odečtech vodoměru ve svém odběrném místě, stejně jako o možnosti nahlásit změnu smluvních údajů, výši placených záloh, nebo možnosti doručit samoodečet vodoměru a podobně,““ vysvětlila Koutná.“