Na zlínské konferenci o cestovním ruchu poradí, jak z místa udělat značku

ZLÍN - Prestižní mezinárodní konferenci zaměřenou na cestovní ruch a turistiku nazvanou AdCamp 2011 bude od úterka do středy hostit Kongresové centrum Zlín. Agentuře Mediafax to uvedla projektová manažerka AdCampu Jaroslava Němcová.

Hlavním tématem konference bude Místo jako značka – Vytváření a propagace bodů zájmů v cestovním ruchu. Přestože je AdCamp konferencí odbornou, určená je nejen pracovníkům destinačních managementů, úředníkům odborů cestovního ruchu nebo marketingovým odborníkům, ale i například studentům. „Zaměření letošního ročníku jsme rozšířili i na poskytovatele služeb v cestovním ruchu,“ doplnila projektová Němcová.

Organizátorům se podařilo zajistit pro přednášky velmi uznávané odborníky. Ve Zlíně například vystoupí Daniel Levine, celosvětově respektovaný ředitel poradenské agentury pro cestovní ruch v New Yorku. Pomůže identifikovat nové trendy v oblasti cestovního ruchu a vysvětlí jejich vliv na společnost. Povede také workshop v anglickém jazyce.

„Představím několik příběhů firem z různých odvětví, které uspěly díky tomu, že svým zákazníkům daly pádný důvod, aby si koupili právě jejich výrobek či službu. V druhé části prezentace ukážu, jak tuto strategii aplikovat v oblasti cestovního ruchu,“ uvedl Levine, podle kterého jsou dnešní turisté orientovaní na cenu více než před několika lety, ale přitom kladou větší důraz na kvalitu poskytovaných služeb.

Mezi dalšími odborníky bude i specialista na řízení značek Tomáš Hrivňák. Mezi lektory je také filmový producent Tomáš Vican, jehož filmy Bobule a 2Bobule jsou důkazem, že účinným nástrojem propagace turisticky atraktivních míst je i product placement ve filmu.

O gastronomii v souvislosti s cestovním ruchem pohovoří Kateřina Hicks Pavlitová, ředitelka pro public relations Mandarin Oriental Prague a bývalá ředitelka zastoupení agentury Czechtourism v New Yorku.

Účastníci konference se mohou těšit také na vystoupení uznávané architektky Evy Jiřičné, jež promluví o architektuře a jejím vlivu na cestovní ruch nebo ředitele Pražského kulinářského institutu Romana Vaňka, který vešel ve známost také jako porotce z televizního pořadu Na nože. Praktické ukázky úspěšných marketingových projektů ze Zlínského kraje představí ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Morava Dana Daňová.

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x