Společnost se začala zapojovat do vybraných marketingových projektů, na kterých spolupracuje se studenty Fakulty multimediálních komunikací. „Od spolupráce si slibujeme přínos v podobě nových nápadů a neotřelých námětů. Studenti zase takto mohou získat cenné zkušenosti díky práci na konkrétním úkolu pro renomovanou firmu. Ti nejlepší navíc získávají hodnotné ceny,“ konstatovala Žáčková.
Prvním společným projektem byla soutěž na téma Nejefektivnější on-line podpora internetového obchodu eProton.cz, při níž měli studenti navrhnout a sami realizovat co nejefektivnější reklamní kampaň na internetu. Na vítěze čekal mobilní telefon. „Zájem z řad studentů byl velký. Vítězka dokázala s mimořádně nízkými náklady oslovit konkrétní nabídkou cílovou skupinu, se kterou jsme dosud takto nepracovali. Využila k tomu možnosti reklamy na Facebooku,“ uvedla marketingová manažerka eProton.cz Andrea Zavadilová.
V současné době studenti řeší další úkol, tentokrát pro turistický resort Valachy Velké Karlovice, který společnost vlastní. „Mají navrhnout způsob, jak v mimosezonním období navýšit obsazenost hotelu Galik cíleným oslovením škol ze Zlínského kraje i okolních regionů s atraktivní nabídkou pobytů například při lyžařském výcviku nebo škole v přírodě,“ podotkl marketingový specialista resortu Valachy Michal Vala. Vítězný student či studentský tým dostane relaxační pobyt ve wellness hotelu Horal.
„Tato forma spolupráce má smysl pro firmu i pro studenty, ale i pro rozvoj oboru marketingových komunikací. Obracejí se na nás firmy a hledají řešení svých marketingových a komunikačních problémů. Naši studenti jsou schopni najít originální a efektivní řešení,“ doplnila ředitelka ústavu marketingových komunikací fakulty multimediálních komunikací Olga Jurášková.