Podle vedení města je pro turismus důležité, aby lidé věděli, co vše město a jeho okolí nabízí. I z toho důvodu uspořádali představitelé Vsetína setkání s podnikateli a zástupci Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Doposud podporovala centrála z Valašska zejména Rožnov pod Radhoštěm a Velké Karlovice. Nyní je však ochotna pomoci s reklamou Vsetínu.
„Hovořili jsme o důležitosti spolupráce s podnikateli, kteří by měli informovat Informační centra o všech akcích včetně gastroakcí, které pořádají. Městu je třeba udělat jednotnou kampaň. Můžeme zviditelnit i drobnosti jako jsou pítka v parku, plastika Planetka Vsetín, Poledník v parku a další,“ podotkl místostarosta Petr Kořenek (ČSSD).
Současně zmínil, že ve městě chybí levnější ubytování pro rodiny s dětmi. Řeč byla také o sázce na typicky valašské produkty – frgál, klobáska a slivovice, které by měl mít možnost turista na určitém místě ve městě ochutnat.