Jak agentuře Mediafax uvedla ve středu Jana Brázdilová z tiskového oddělení zlínské univerzity, obě studentky tak zopakovaly úspěch z českého národního kola.
Finálovým zadáním bylo vypracování komunikační strategie pro neziskovou organizaci The International Exchange. Tým zlínských studentek navrhl řešení pro příspěvky jednotlivců i organizace, které zároveň dané firmě může sloužit jako prostředek interní komunikace. „Věřily jsme si. Jsme pyšné na to, že do České republiky vezeme prvního Zlatého Lva. Zkušenost není všechno – důležité je, aby vás reklama bavila,“ reagovaly na úspěch autorky. René Jež ze společnosti FleMedia, který obě finalistky do Cannes doprovázel, doplnil, že česká reklama v posledních letech trochu stagnovala. „Vítězství zlínských studentek je nejen obrovským zviditelněním české kreativity ve světovém měřítku, ale také velkým příslibem do budoucna. Věřím, že je to velké povzbuzení pro všechny mladé tvůrce,“ doplnil Jež.
Soutěž Young Lions je součástí největšího a nejdůležitějšího světového festivalu reklamy Cannes Lions. Dvoučlenné týmy mají v soutěži 24 hodin na vypracování konceptu řešení konkrétního zadání, během kterých nesmí nijak komunikovat navenek – maily, telefony i jakékoliv rozhovory jsou zakázány. Podmínkou účasti je věk do 28 let. Vítězové národních kol postupují do finále, které se koná v rámci hlavního festivalu.