Tržby za prodej zboží, vlastních výrobků a služeb činily v roce 2010 1171,36 milionu korun, což představuje meziroční nárůst o 49 procent. „Zisk proti roku 2009 vzrostl téměř 1,4 krát, a to ze 125,55 milionu korun na 173,58 milionu korun,“ upřesnila Plšková.
Produkce letounů L410 podle Plškové každoročně stoupá. Počet prodaných letounů zákazníkům vzrostl od roku 2008 ze tří letounů na šest letounů v roce 2009 a devět letounů v roce minulém. „Letos jsme zatím prodali osm letounů L410 UVP-E20 a do konce roku máme v plánu zvýšit počet dodaných strojů až na celkových 15,“ doplnila Plšková.
V letošním roce odletěly letouny do Džibuti, Francouzské Guyany, Kazachstánu a dalších pět pak do Ruské federace. Ruský trh má pro kunovickou firmu, stejně jako v minulosti, zcela zásadní význam.
Akcionáři společnosti přijali také strategické rozhodnutí o tom, jak by měla společnost vypadat do roku 2015. „Záměr společnosti je dodat 13 letounů v roce 2012, o rok později dodat letounů 16, v roce 2013 20 letounů a v roce 2015 pak 24 letounů L410,“ konstatovala Plšková.
Před společností stojí také celá řada velkých projektů. Jde například o rozsáhlou modernizaci letounu L410 v rámci projektu Mosta. Projekt Adato zase řeší prodloužení životnosti L410, které jsou již v provozu a projekt Entis je zaměřen na vývoj a výzkum nových technologií pro monitorování a vyhodnocování stavu letecké konstrukce. Aircraft Industries se také podílí na mezinárodním projektu Alicia, který řeší vývoj pilotního kokpitu nové generace.
Navyšování výroby s sebou přináší i nutnost posílit nábor pracovních sil. Jen v loňském roce přijala firma přes stovku nových zaměstnanců, letos by jich mělo přibýt ještě asi 20 lidí do technického úseku. Společnost se rovněž pustila do modernizace výrobního provozu. „Jedná se například o rekonstrukci lakovny, novou chromeloxovací linku či nové frézovací centrum. Kolik přesně budou plánované rekonstrukce stát, zatím nevíme. Odhadem to může být 200 i více milionů korun,“ dodala Plšková.