Silničáři dali při jeho opravě velký prostor práci archeologů a projekt tak byl během stavby upraven, aby cenné archeologické nálezy zůstaly nepoškozeny i pro příští generace. Investorem rekonstrukce, která přišla na 11,3 milionu korun, bylo Ředitelství silnic Zlínského kraje.
„Tato stavba byla vzhledem k historické hodnotě mostu a archeologickým nálezům poměrně náročná a termín realizace se musel o měsíc prodloužit. Podařilo se najít shodu s památkáři, takže opravený most si uchová svou historickou hodnotu a přitom bude řádně sloužit motoristům,“ konstatoval šéf Ředitelství silnic Zlínského kraje Bronislav Malý.
Během rekonstrukce byly odkryty původní kamenné konstrukce a přizdívky kamenné klenby. Kvůli tomu bylo dodatečně rozhodnuto vybudovat nosnou konstrukci v delším rozpětí, s více úložnými bloky. Původní historická konstrukce včetně dvou úrovní kamenné dlažby na mostě byla podle požadavků památkářů ochráněna od nového betonu separační vrstvou. Na základě požadavku správce vodního toku Salaška bylo navíc vyspraveno opevnění klenby mostu betonem.
Na most se hlavně kvůli omezené šířce již nemohou vrátit kamenné sochy, které stály do poloviny minulého století na jeho zábradlí. Pro ochranu kulturní památky před většími otřesy byla pro opravený most stanovena omezená zátěž do šesti tun.