Nová recepce na rožnovské radnici pomůže lidem s vyplňováním formulářů i poskytováním informací

ROŽNOV POD RADHOŠTĚM - Na rožnovské radnici začala fungovat nová recepce. Jak sdělil mluvčí města Tomáš Gross, její pracovníci pomohou lidem s informacemi i některými druhy žádostí či formulářů.

V úřední dny bude v provozu od osmi do 17 hodin s polední přestávkou od 11.30 do 12.30 hodin. V neúřední dny pak od osmi do 11 hodin.

Zřízením recepce chceme občanům minimalizovat nutnost obíhání jednotlivých budov a odborů radnice pro různé formuláře a informace. Pracovníci recepce budou rovněž podávat veškeré potřebné informace o jednotlivých pracovištích úřadu a k dispozici budou mít také informaci o přítomnosti konkrétních úředníků na pracovišti,“ řekla starostka Rožnova Markéta Blinková (ODS).

Vybudování recepce si nevyžádá žádné navýšení pracovních míst na úřadu. „Na tomto postu se budou střídat stávající referenti městského úřadu z podatelen úřadu. V období mimo turistickou sezonu pak v případě potřeby budou vypomáhat také pracovnice rožnovského informačního centra,“ doplnil tajemník rožnovského úřadu Miroslav Martinák s tím, že rozsah služeb poskytovaných recepcí úřadu se bude dále doplňovat.

S jednotlivými vedoucími odborů nyní specifikujeme, které formuláře je možné vyplňovat pouze elektronicky s konkrétními úředníky, a které mohou být v tištěné podobě uloženy na recepci,“ dodal Martinák.