Více než dvoukilometrový úsek komunikace je propojen s okolní dopravní infrastrukturou. Akce trvala necelý měsíc a vyžádala si finanční náklady ve výši téměř 2,8 milionu korun. „Dva miliony korun pokryla dotace z rozpočtu Zlínského kraje,“ podotkl generální ředitel Povodí Moravy Radim Světlík. Do konce letošního roku dokončí stavbaři ještě rekonstrukci koruny hráze, opravu jejího osvětlení a také opravu vlnolamu na návodní straně hráze, dodal.
Na jednotlivých úsecích provedl zhotovitel různé varianty úprav podkladních vrstev, které následně sjednotil vrstvou směsi z asfaltového betonu. Vzhledem k účelovému využití to byl jediný možný technologický postup opravy stávající vrstvy. Komunikace totiž slouží nejen pro přístup k rekreačním zařízením, ale umožňuje i příjezd udržovací techniky k vodě a využívá se také jako cyklostezka a bruslařská in-line trasa.
Všechny práce navazují na předchozí etapu těžby sedimentů ze dna Luhačovické přehrady. Délka opraveného úseku komunikace, poškozené při mimořádné hydrologické situaci v loňském roce, dosahuje 2,3 kilometru a státní podnik Povodí Moravy kvůli stavbě mimořádně zpřístupnil korunu hráze i pro motorová vozidla do 3,5 tuny.