Otrokovická radnice rozšiřuje úřední hodiny

OTROKOVICE - Otrokovická radnice bude lidem od března přístupnější, lidé budou moci využít služeb města častěji než doposud. Serveru Zlin.cz to řekla mluvčí otrokovické radnice Lenka Krupková.

Pokladna je od března přístupná každý den, po předchozí domluvě existuje nově i možnost osobního jednání mimo úřední dny a hodiny, navíc ve středu bude úřad fungovat až do 17.30 hodin.

Největší změnou u otvírací doby pokladen umístěných v první a druhé budově městského úřadu je eliminace hodinové polední pauzy. „Pokladny budou otevřeny tak, aby v každou dobu bylo možné vyřídit potřebné záležitosti. V době oběda pak bude otevřena vždy jedna nebo druhá pokladna. Možnost zaplatit budou mít občané i ve čtvrtek, který není úředním dnem,“ vysvětlila tajemnice Městského úřadu Otrokovice Radana Zenáhlíková.

Tradičními úředními dny jsou pondělí a středa, kdy úřad navštěvuje také nejvíce lidí. Pro lepší obslužnost klientů i rychlejší vyřízení potřebných záležitostí je otrokovická radnice připravena pomoci občanům i mimo tyto dny. „Lidé si mohou předem domluvit osobní jednání na našich pracovištích i mimo úřední dny a úřední hodiny. Navíc nyní přicházíme s novinkou, kdy si zájemci mohou objednat poskytnutí konkrétní služby ve středu až do 17.30 hodin. Tímto se lišíme od ostatních úřadů. Podobnou službu jsme jinde nezaznamenali,“ dodala Zenáhlíková.

Rozšíření úředních hodin je dalším z kroků realizovaných v rámci projektu Systém řízení kvality, jehož cílem je zvyšovat spokojenost občanů se službami městského úřadu.