Oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů se ze svého dosavadního působiště ve Svatováclavské ulici přestěhuje do prostor v Protzkarově ulici, a to do budovy známé jako Hradišťanka. Lidé si zde budou moci své záležitosti vyřídit od 2. dubna. Stěhování se chystá v době od 22. do 29. března.
Oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů odboru správních agend bude z důvodu přemístění pracovišť ve dnech 26. března až 29. března zcela mimo provoz. „V této době nebude možné si podat žádost o nový osobní doklad a také nebude možné si nové osobní doklady převzít,“ upozornil tajemník Městského úřadu Uherské Hradiště Josef Botek. Posledním úředním dnem před výlukou provozu bude pondělí 25. března, kdy bude provoz zajištěn v běžných úředních hodinách od osmi do 17 hodin na stávajícím pracovišti ve Svatováclavské ulici. Provoz oddělení bude obnoven v úterý 2. dubna od osmi hodin již v novém objektu.
Čtyřdenní výpadek provozu je nutný k zajištění přemístění technického vybavení tří kombinovaných pracovišť, která slouží k pořizování biometrických údajů občanů pro osobní doklady. „Dále je nutno přesunout technická zařízení sloužící k archivaci rozsáhlé dokumentace k vydávaným dokladům pro téměř 91 tisíc občanů správního obvodu. Pro archivaci dokumentace a zvýšení efektivity práce s dokumentací jsme nově pořídili dvě rotační kartotéky v hodnotě jednoho milionu korun,“ doplnil Botek.
Ve dnech 22. až 25. března se bude do objektu v Protzkarově ulici stěhovat také přestupkové oddělení odboru správních agend. Prvním úředním dne tohoto oddělení v nových prostorách bude úterý 26. března. Stěhování začne koncem dubna. „Přestěhování odboru správních agend bude v dubnu dokončeno přesunem kanceláří oddělení matrik a evidence obyvatel,“ uzavřel tajemník Botek.