Tým složený i ze zlínských vysokoškoláků zabodoval v mezinárodní soutěži New Yorker

ZLÍN - Zlínští vysokoškoláci se zúčastnili mezinárodní soutěže, v rámci které měli připravit strategii značky New Yorker, a zvítězili. Kromě finanční odměny je nyní čeká i půlroční stáž v sídle společnosti v německém Braunschweigu, serveru Zlin.cz to řekla Markéta Čejnová z Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V týmu Loosers Farm, tvořeném českými a slovenskými členy internship programu agentury Loosers, byli tři studenti zlínské univerzity, jedna studentka z brněnské školy a dva vysokoškoláci ze Slovenska.

Soutěž Brand New Challenge byla vyhlášena v polovině loňského roku ve všech zemích, kde značka New Yorker dlouhodobě působí. Celkem se soutěže zúčastnilo 90 týmů z Evropy i Blízkého východu. Úkolem studentů bylo připravit strategii značky New Yorker, a to na základě předem připraveného a týmy provedeného marketingového výzkumu v prostředí jejich domácí země. Ve finálovém kole se poté s prezentacemi utkalo 10 nejlepších týmů z Francie, Litvy, Maďarska, Polska, Srbska a České republiky.

Práce týmu Looser Farm byla nakonec oceněna jako nejlepší. Kromě půlroční stáže v sídle firmy získal tým i šek na pět tisíc eur. „Celý projekt jsme brali dost rebelsky a chtěli si ho užít. Hlavně proto, že konkurence byla opravdu velká. K výzkumu a strategii jsme ale přistupovali velmi komplexně a dali jsme si záležet i na vizuální podobě informací a formě prezentace. Mohly to být důvody, proč jsme byli nejúspěšnější,“ konstatoval Martin Zdražil z Ústavu marketingových komunikací zlínské Fakulty multimediálních komunikací, supervizor vítězného týmu.

Přestože společnost New Yorker dlouhodobě pracuje se studenty a mladými kreativními lidmi, soutěž Brand New Challenge pořádala vůbec poprvé. Podle zástupců společnosti však lze díky kvalitě přihlášených prací očekávat další ročníky.