V týmu Loosers Farm, tvořeném českými a slovenskými členy internship programu agentury Loosers, byli tři studenti zlínské univerzity, jedna studentka z brněnské školy a dva vysokoškoláci ze Slovenska.
Soutěž Brand New Challenge byla vyhlášena v polovině loňského roku ve všech zemích, kde značka New Yorker dlouhodobě působí. Celkem se soutěže zúčastnilo 90 týmů z Evropy i Blízkého východu. Úkolem studentů bylo připravit strategii značky New Yorker, a to na základě předem připraveného a týmy provedeného marketingového výzkumu v prostředí jejich domácí země. Ve finálovém kole se poté s prezentacemi utkalo 10 nejlepších týmů z Francie, Litvy, Maďarska, Polska, Srbska a České republiky.
Práce týmu Looser Farm byla nakonec oceněna jako nejlepší. Kromě půlroční stáže v sídle firmy získal tým i šek na pět tisíc eur. „Celý projekt jsme brali dost rebelsky a chtěli si ho užít. Hlavně proto, že konkurence byla opravdu velká. K výzkumu a strategii jsme ale přistupovali velmi komplexně a dali jsme si záležet i na vizuální podobě informací a formě prezentace. Mohly to být důvody, proč jsme byli nejúspěšnější,“ konstatoval Martin Zdražil z Ústavu marketingových komunikací zlínské Fakulty multimediálních komunikací, supervizor vítězného týmu.
Přestože společnost New Yorker dlouhodobě pracuje se studenty a mladými kreativními lidmi, soutěž Brand New Challenge pořádala vůbec poprvé. Podle zástupců společnosti však lze díky kvalitě přihlášených prací očekávat další ročníky.