Obyvatelé města hodnotili služby i interiér valašskokloboucké radnice

VALAŠSKÉ KLOBOUKY - Valašskokloboucká radnice má k dispozici výsledky dotazníkového šetření, v rámci kterého obyvatelé města hodnotili služby i interiér radnice. Serveru Zlin.cz to uvedla mluvčí města Lenka Zvonková.

Dotazník vznikal během historicky prvního dvoudenního Dne otevřených dveří. „Zapojilo se do něj 443 respondentů, z toho 201 jich oslovili naši tazatelé na ulici a 242 vyplnilo dotazník během své návštěvy městského úřadu,“ řekla Eliška Olšáková, metodička CAF týmu, který dotazníky připravil a vyhodnotil.

Z dotazníkového šetření mimo jiné vyplynulo, že s dostupností městského úřadu a orientací v jeho budovách bylo spokojeno 78 procent dotázaných. Mezi důvody nespokojenosti se objevily komplikace pro handicapované i složité zorientování. Se samotným prostředím městského úřadu a jeho interiéry bylo spokojeno 79 procent dotázaných, 15 procent pak nedokázalo odpověď a čtyři procenta lidí bylo nespokojeno, například kvůli nedostatku místa v čekárnách či absenci toalet.

S úřední dobou bylo spokojeno 74 procent dotázaných, 19 procent nedokázalo posoudit a pět procent bylo nespokojeno.

Další blok otázek se zaměřil na spokojenost s informacemi, které lidé získávají z jednotlivých komunikačních kanálů úřadu. S informacemi na webu bylo spokojeno 51 procent dotázaných a 35 procent zvolilo odpověď nevím. S informacemi ze zpravodaje bylo spokojeno 58 procent respondentů, nedokázalo posoudit 31 procent a nespokojených byla tři procenta. S facebookovým profilem Města Valašské Klobouky coby zdrojem informací bylo spokojeno 29 procent účastníků, 52 procent nedokázalo posoudit a dvě procenta byla nespokojena.

„S prací městského úřadu pak bylo spokojených 73 procent dotázaných, nespokojeno šest procent a svou odpověď nevědělo 18 procent respondentů. Ostatní neodpověděli,“ doplnila Olšáková.

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x