Podnikatelé i neziskovky mohou soutěžit o Hit sezony

ZLÍNSKÝ KRAJ - Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila 5. ročník soutěže o nejlepší produkt cestovního ruchu v turistickém regionu s názvem Hit sezony Východní Moravy 2014. Serveru Zlin.cz to za centrálu uvedla Barbora Janečková.

Cílem soutěže je motivovat podnikatelské subjekty a organizace neziskového sektoru k přípravě atraktivní produktové nabídky, která významně podpoří cestovní ruch na Východní Moravě v příštím roce. Uzávěrka přihlášek je 13. prosince. Všechny informace k soutěži, propozice i přihlášky jsou ke stažení na adrese www.ccrvm.cz.

„Soutěží se snažíme motivovat podnikatelský a veřejný sektor k přípravě zajímavých produktových nabídek, které přivedou do našeho regionu další návštěvníky. Velkou příležitost vidíme například v tvorbě produktů postavených na bázi lokálních partnerství. Na tato partnerství budeme letos při  hodnocení určitě klást větší důraz,“ řekla Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

Vítěznému produktu zajistí centrála publicitu a marketingovou podporu. Minulé ročníky soutěže podle Daňové přinesly řadu pozitivních příkladů, jak vítězné produkty uspěly v nabídkách podnikatelů, respektive jak přitáhly do regionu návštěvníky.

Produkty ohodnotí odborná komise složená z odborníků v oblasti cestovního ruchu a marketingu. Výsledky budou známy a vyhlášeny na počátku února příštího roku.