Herci už v rámci kampaně natočili originální klip, v němž se po náměstí prohánějí na běžkách a koupou se v kašně. Teď přicházejí s dalším. „Je hravý, milý a představuje jednotlivé tituly, které v příštím roce nastudujeme,“ vysvětlil ředitel divadla Igor Stránský.
Šestice herců divákům ve videu oznamuje, že jim neslíbí život věčný, ale Pohřbívání (což je název nově připravované hry), že není lepší vrabec v hrsti, ale Kočka na rozpálené plechové střeše a dojde i na Cenu facky. „Natáčení bylo zábavné, hlavně tem okamžik, kdy Jirka Hejcman dostane od Jitky Joskové zmiňovaný políček. Povedlo se to asi na sedmý pokus, Jirka má dodnes oteklou tvář,“ konstatoval Kubáník.
Kampaň bude ještě pokračovat, co herci chystají, však zatím ředitel divadla tají. „Zaměříme se na jednotlivé tituly, aby o nich měli diváci větší představu, a přibližně za měsíc vytáhneme náš poslední a možná i nejsilnější trumf,“ naznačil Stránský.