Zlínští vysokoškoláci zazářili v manažerské soutěži

ZLÍN - Významného úspěchu se dočkal projekt studentů marketingových komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně - multikulturní festival Culturea. Jak za studenty serveru Zlin.cz uvedl Lukáš Měchura, získal první cenu týmu expertů a druhé místo v kategorii Neziskový a studentský projekt v rámci soutěže Projektový manažer roku.

Nápad na realizaci projektu, který by obohatil zlínské kulturní dění, se zrodil v hlavách studentů oboru Marketingové komunikace Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně už na jaře roku 2012. Samotný program festivalu se pak uskutečnil v průběhu letošního dubna. Culturea obstála i v konkurenci projektů z celé republiky, což je pro mladé zlínské studenty to nejlepší ocenění za jejich práci a odhodlanost. „Tvořili jsme Cultureu srdcem, vložili do ní sami sebe. A asi to bylo znát, za což jsme moc rádi,“ konstatovala Kateřina Černá, hlavní manažerka prvního ročníku.Festival bude pod vedením nového týmu pokračovat i v příštím roce.

Festival Culturea každoročně přibližuje široké zlínské veřejnosti kultury dvou států. První z nich je českému člověku bližší, ta druhá naopak voní exotikou. Startovní ročník představil prostřednictvím workshopů, kinematografie, gastronomie a divadla Itálii a Japonsko. Druhý ročník, který se uskuteční od 8. do 9. dubna, návštěvníky vtáhne do tajů Velké Británie a Indie.

Culturea je jedním z projektů Komunikační agentury, což je jedinečný vzdělávací program, který studentům fakulty multimediálních komunikací umožňuje propojit teorii s praxí. Veškeré aktivity v rámci projektu vykonávají studenti svépomocí. Od počátečního návrhu přes získávání finančních prostředků a propagaci až po samotnou realizaci. Mezi další projekty Komunikační agentury patří například Busfest, Cena Salvator nebo Miss Academia.