Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Cílem soutěže Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 je přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky. V pěti kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 100 přihlášek, o 21 více než loni.
Lázně Luhačovice ovládly kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček. „Porota ocenila především atraktivnost nabídky, propojení několika služeb či provozovatelů, oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu. Ocenění se Lázním Luhačovice dostalo za lázeňský a wellness balíček Aktivní dovolená v Luhačovicích. Cenu převzal Jiří Dědek, výkonný ředitel Lázně Luhačovice,“ dodal Urbanovský.
V kategorii nejlepší turistický produkt získala Speciální cenu veletrhů Brno společnost Luhačovické Zálesí, a to za turistický produkt Food Festival Resortu Luhačovice.