Vítězným městem se staly Pardubice, druhou pozici obsadila Jihlava.
Porota hodnotila především kvalitu dopravní politiky města a jednotlivých konkrétních kroků, které dělá pro zvládnutí narůstající dopravy. „Naše města jsou v naprosté většině zahlcená auty, takže většina lidí počítá s kolem maximálně pro vyjížďky na výlety,“ řekl národní cyklokoordinátor Jaroslav Martinek.
V Uherském Hradišti je podle Pášmy cyklodoprava nejen velmi populární, ale je také neustále se dynamicky se rozvíjejícím způsobem dopravy. „Máme nový generel cyklodopravy, jsme zapojeni do projektu Central MeetBike, vznikla u nás Uherskohradišťská charta. Vnímáme ty nejlepší zkušenosti z jiných měst z domova i ze zahraničí a na oplátku předáváme ty naše,“ vyjádřil se místostarosta města Zdeněk Procházka. V nedávné době například město uvedlo v rámci republiky netradiční způsob vyznačení cyklopruhů v ulici Stará Tenice nebo zřídilo nové uzamykatelné boxy na kola u vlakového nádraží. Uherské Hradiště je také zakládajícím členem Asociace cyklistických měst.