Na zviditelnění má pracovat skupina složená ze sedmi odborníků. Jejím cílem je vypracovat v dohledné době kvalitní marketingovou strategii, která doposud chyběla. Skupina se bude scházet několik měsíců. Výsledkem by měla být marketingová strategie a také vizuální styl města. Novou podobu tak dostane městské logo i veškeré písemnosti, změní se i propagační předměty.
Obyvatele však nejvíce pocítí inovaci v podobě městských marketingových akcí. Ty dostanou zcela nový dramaturgický směr. Potvrzuje to také místostarostka pro kulturu Yvona Wojaczková: „Jak jsme slibovali v našem předvolebním programu, rádi bychom v létě více využili Amfiteátr. Nabídka by měla být výrazně pestřejší než doposud“.
O podobě některých akcí budou moci rozhodovat v anketách i občané: „Rozhodně nás názor občanů zajímá a je naším přáním, aby lidé na akce pořádané městem opravu chodili,“ dodala místostarostka Wojaczková.