Na zlepšení chodu úřadu vzniklo 54 návrhů. „Některá z těchto opatření již různou formou realizujeme a na dalších usilovně pracujeme,“ informoval tajemník Josef Matocha.
Jednou z navržených změn, jejíž realizace už začala, je například zveřejňování městem proplacených faktur. „Pracuje se také na marketingové strategii města nebo na nových webovvých stránkách Valašského Meziříčí,“ uvedla Votrubová.
Město ale pracuje i na dalších věcech. „Do nepříliš vzdálené budoucnosti počítáme se zveřejňováním všech smluv, další elektronizací úřadu nebo knihou přání, podnětů a podmínek na webu města,“ doplnil Matocha.
Úřad bude vybavený wi-fi instrastrukturou, kterou budou moct jeho návštěvníci zdarma využívat. Chystá se také moderovaný chat s představiteli města nebo širší použití elektronických formulářů. „Jsou to vstřícná opatření vůči občanům. Naším cílem je, aby byla radnice pro obyvatele uživatelsky příjemná a úřad se stal profesionálnějším,“ doplnil starosta Robert Stržínek.