To, co kromě startovního pole zajímá fanoušky nejvíce, je určitě podoba rychlostních zkoušek.
„Jisté je, že jich bude patnáct, tradičně začneme noční městskou speciálkou, kořeněnou lahůdkou v pátek večer, v sobotu osm zkoušek, v neděli šest testů, ale pozor, je tu jedna důležitá změna,“ hlásí jako vždy dobře naladěný dlouholetý šéf soutěže Miloslav Regner.
Populární a nejdelší zkouška Troják, která měří 23 kilometry, se jede až v neděli. „Bude to bitva až do posledních chvil soutěže, navíc jsme vytvořili při zachování přísných bezpečnostních opatření spoustu zajímavých míst pro diváky. Tím, že se Troják jede až druhý den evidentně stoupá obtížnost druhé etapy,“ dodává chodící encyklopedie rallye sportu.
Sobotními zkouškami budou Slušovice, Pindula, Maják a Kudlovice, nedělními vedle zmíněného Trojáku ještě Semetín a Žlutava.
Vedle vlastních závodních speciálů si jako obvykle přijdou na své i milovníci zašlé slávy parádních motonabušenců minulosti, ve Zlíně se opět objeví spousta úžasných veteránů včetně bugatek.