Předmětem díla bylo odstranění původního mostu u Bystřice pod Hostýnem a výstavba nového mostu na stejném místě. „Je to trubní most s přesypávkou, který je plošně založený na štěrkopískovém loži. Hlavní nosnou konstrukci tvoří ocelová flexibilní konstrukce tvaru uzavřené kruhové klenby typu Tubosider,“ uvedla Škrobálková.
Konstrukce mostu má na vtoku a výtoku monolitická čela ze železobetonu, která kopírují vnitřní otvor. „Mostní svršek tvoří přesypávka mostu, silniční těleso a vozovka včetně zpevněné a nezpevněné krajnice. Nový úsek komunikace byl šířkově i výškově napojen na původní vozovku,“ doplnila mluvčí.
Práce trvaly čtvrt roku. Celkové délka stavební úpravy silnice byla téměř 60 metrů. Celkem 85 procent uznatelných nákladů pokryjí peníze z Regionálního operačního programu Střední Morava.