Občané, kteří potřebují nutně vyřídit své záležitosti, budou odbaveni po zahájení dodávek elektrické energie.
„Informace, že dnes dojde k vypnutí elektřiny, se na pracoviště v budově magistrátu v ulici L. Váchy nedostala. Nemohli jsme proto v předstihu občany informovat, za což se omlouváme. Neodkladné požadavky, například převzetí nových občanských či řidičských průkazů nebo cestovních dokladů, začneme vyřizovat hned poté, co bude elektřina zase zapojená. Jsme připraveni i k prodloužení pracovní doby,“ prohlásil Antonín Šrajer, vedoucí Odboru občansko – správních agend magistrátu.
Zájemci o vyřízení svých záležitostí po půl páté odpoledne se mohou na jednotlivých pracovištích ohlásit, a to telefonicky či osobně. Z důvodu dnešní výjimečné situace budou pracoviště magistrátu v ulici L. Váchy fungovat v režimu úředního dne i ve čtvrtek 10. září do 14 hodin. V případě vyřizování nového řidičského průkazu si zájemci musejí s sebou přinést fotografie.