Dílo v hodnotě bezmála 27 milionů korun bylo realizováno s podporou prostředků Evropské unie v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava.
Zhotovitelská firma musela odstranit původní takzvaný dvoupolový most z roku 1921 a vybudovat nový mostní objekt. Původní most byl totiž ve velmi špatném technickém stavu. Nový most je jednopolový, železobetonový, o délce přemostění 18,31 metru. Nosnou konstrukci mostu tvoří betonová předpjatá monolitická deska, uložená na hrncová ložiska. Spodní stavba mostu dostala masivní železobetonové základy. Vozovka je široká 7 metrů. Levý chodník o šířce 1,5 metru a pravý odrazný pruh o šířce 0,5 metru jsou zhotoveny z monolitického betonu a římsy z lícních prefabrikátů. Na mostě bylo instalováno zábradlí se svislou výplní a na odrazném pruhu zábradelní svodidlo, které navazuje na svodidlo opěrné zdi.
Původní opěrná zeď byla kvůli rozšíření vozovky odstraněna a nahrazena novou. Teď je opatřena lícními římsovými prefabrikáty a zábradelním svodidlem. Součástí stavby byla též rekonstrukce navazující silnice v celkové délce 70 metrů, úprava koryta řeky Dřevnice a další související práce. Souběžně se stavbou mostu proběhly i nezbytné přeložky vedení nízkého napětí a sdělovacího vedení