Stavební práce související s výměnou výtahu potrvají od 15. prosince do 4. března. Potíže čekají zejména lidi s omezenou pohyblivostí.
„V době od 15. prosince do 4. ledna bude firma pracovat na zabezpečení staveniště a provoz výtahu v této době přerušen nebude. Komplikace nastanou až v termínu od 4. ledna do 4. března, kdy už bude výtah mimo provoz. V budově městského úřadu tak nebude umožněn bezbariérový přístup,“ upozornil Botek.
Lidé s omezenou pohyblivostí budou muset v inkriminované době využít pro vstup do budovy bezbariérový vchod z ulice Hradební. Tam bude zřízeno kontaktní místo, kde bude umístěn telefonní přístroj – spojení s podatelnou městského úřadu. Pracovník podatelny zajistí vyřízení požadavku, přivolá příslušného pracovníka městského úřadu, který požadavek vyřídí mimo kancelář přímo na kontaktním místě.
Po dobu provádění stavebních prací bude také omezen provoz pracoviště ověřování. Z provozních důvodů bude možno provádět pouze ověřování listin a podpisů. Pro ostatní požadavky je možno využít služby Czech Pointu.
„Výměna výtahu se uskuteční za provozu. Prosíme o vzájemnou ohleduplnost a dodržování případných požadavků a omezení stavby. Zejména prosíme o dodržování pravidel bezpečnosti a ochrany zdraví,“ dodal Botek.