Zlínská Centrála cestovního ruchu Východní Moravy zabodovala na brněnském veletrhu

ZLÍN, BRNO - Hned dvě významná ocenění získala na brněnském veletrhu GO a Regiontour Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za svou práci při propagaci Zlínského kraje. Serveru Zlin.cz to za Centrálu cestovního ruchu Východní Moravy uvedl Zdeněk Urbanovský.

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň získala první cenu za realizaci kampaně Cyril a Metoděj – autentický příběh naší země, v kategorii Nejlepší turistický produkt získala centrála třetí místo za produkt Východní Morava – cesty za zdravím. Výsledky soutěže o Velkou cenu cestovního ruchu vyhlašují v několika kategoriích Brněnské veletrhy a výstavy společně s nakladatelstvím C. O. T. Media.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy loni realizovala několik projektů, které byly zaměřeny na cílenou podporu turismu jak na území Zlínského kraje, tak i v celé ČR. Do soutěže o Velkou cenu cestovního ruchu se přihlásila ve dvou kategoriích. „Nesmírně nás těší, že kampaň k projektu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země získala národní Velkou cenu cestovního ruchu. Současně nás těší také výrok poroty, kterou na tomto projektu zaujala vysoká úroveň kreativity i zpracování, stejně jako spojení komplexního a profesionálního přístupu se silným příběhem, který je zajímavý pro cílové skupiny,“ řekla Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, která byla nositelem obou soutěžních projektů.

Vítězná kampaň k projektu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země byla realizována z prostředků Integrovaného operačního programu s dopady do území sedmi krajů, včetně Hlavního města Prahy. Projekt jako takový atraktivní formou seznamuje s odkazem sv. Cyrila a Metoděje a obdobím Velkomoravské říše a motivuje a inspiruje k návštěvě míst, která jsou součástí příběhu. Kampaň zahrnuje, kromě standardních nástrojů, také netradiční, ale velmi působivé prvky: pouliční divadlo, ukázky života starých Slovanů, ale také geocaching, zábavné kvízy a podobně.

Druhý oceněný projekt s názvem Východní Morava – cesty za zdravím byl připraven s cílem zvýšit zájem o region Východní Morava, který nabízí řadu aktivit spojených se zdravým životním stylem. Jednotlivé programy pro zdraví, které jsou součástí projektu, představují zdravé tipy a dovolenkové programy v regionu. Návštěvníkům je region prezentován jako vhodný pro aktivní dovolenou, přitom je využito existence kvalitní infrastruktury pro lázeňské pobyty, wellness aktivity, možnosti aktivního pohybu v přírodě i sportovního vyžití.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, kterou v roce 2007 zřídil Zlínský kraj zejména k propagaci svého území jako turistické destinace, za dobu své existence získala přes 20 ocenění na národní i regionální úrovni za přípravu produktů, marketingových kampaní či tiskoviny pro turisty. Centrála byla v roce 2010 vyhodnocena jako nejlepší destinační management České republiky za období let 1993 – 2010, v roce 2011 byla ředitelka centrály Dana Daňová vyhlášena Osobností cestovního ruchu České republiky. V roce 2015 získala Centrála cestovního ruchu Východní Moravy Vekou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.