Cenu popularity Slovácký Oskar i letos ovládl miláček publika Tomáš Šulaj, který loni dostal hned dvě výjimečné herecké příležitosti. Oblibu u diváků tak potvrdil nejenom Macbethem v režii Igora Stránského, ale také jednou z titulních rolí ve velmi úspěšném muzikálu Pokrevní bratři režiséra Radka Balaše. „Obhájit prvenství je rok od roku těžší, o to víc za hlasy divákům děkuji,“ nechal se slyšet herec.
V ženské kategorii nejvíce hlasů posbírala Irena Vacková. Loni ji diváci steně jako jejího oceněného kolegu obdivovali v několika rolích, těmi nejvýraznějšími byla Mary Doulová ze Studny světců a také paní Lyonsová z muzikálu Pokrevní bratři. Ten také na celé čáře u diváků vyhrál titul Inscenace roku.
Odborná kritika se s diváky tentokrát neshodla. Podle ní loni nejlepší mužský herecký výkon předvedl Josef Kubáník v titulní roli inscenace hry Autista režiséra Michala Zetela, kterou s velkým úspěchem divadelníci uvádějí na Malé scéně. „Zájem o Autistu je tak obrovský, že nestačíme přidávat představení. Mám z toho radost, zahrát si takovou roli herec nedostane každý den. A vůbec mi nevadí, že to hrajeme tak často, až se doma bojí, že mi to zůstane,“ konstatoval Kubáník. Nejlepší ženský výkon pak podle odborné poroty vytvořila Alžběta Kynclová v inscenaci Deník Anny Frankové s přihlédnutím k roli Matky v Autistovi. V rámci inscenací pak nejvyšší počet hlasů získal podle divadelních recenzentů Deník Anny Frankové režisérky Zoji Mikotové.
I letos jednu trofej udělili i sami herci. Jde o Cenu komediantů, která je tradičně věnována těm, na něž se v ostatních anketách zapomíná – tedy výtvarníkům, hudebníkům, choreografům. Letos herci ocenili skladatele Zdeňka Krále, který vytvořil dojemnou hudbu k inscenaci Deník Anny Frankové.