Pro předem objednané klienty se na některých pracovištích úřadu nově stává úředním dnem i čtvrtek, a to v době od 8.00 do 11.30 hodin.
Už nějakou dobu je možné se na otrokovický úřad objednat předem prostřednictvím internetu nebo telefonicky. Jedná se o pracoviště občansko-správních agend, tedy například občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, Czech Pointu, evidence obyvatel, dále oddělení evidence vozidel, evidence řidičů. Od 1. března bude tato služba rozšířena i o čtvrteční termíny. „Abychom mohli zabezpečit chod těchto oddělení v novém čase, museli jsme zajistit také provoz pokladny. Všechna uvedená oddělení, včetně pokladny, se nacházejí v budově městského úřadu číslo 2,“ uvedla tajemnice Městského úřadu Otrokovice Radana Zenáhlíková.
Objednávku bude možné provést prostřednictvím on-line objednávkového systému na stránkách města. Zde si zájemce vybere požadovanou agendu a snadno se na konkrétní čas objedná. „Systém lze využívat během všech úředních dní a hodin, nejen ve čtvrtek,“ ubezpečil vedoucí odboru evidenčně-správního Marcel Nemček.
Současně také platí, že mimo úřední dny a úřední hodiny jsou možná osobní jednání s klienty na všech pracovištích Městského úřadu Otrokovice po předchozí dohodě s příslušným pracovníkem.