Městský úřad v Otrokovicích rozšiřuje své úřední hodiny

OTROKOVICE - Otrokovická radnice se rozhodla rozšířit své úřední hodiny. Chce tak vyjít vstříc obyvatelům města, serveru Zlin.cz to sdělila mluvčí městského úřadu Romana Stehlíková.

Pro předem objednané klienty se na některých pracovištích úřadu nově stává úředním dnem i čtvrtek, a to v době od 8.00 do 11.30 hodin.

Už nějakou dobu je možné se na otrokovický úřad objednat předem prostřednictvím internetu nebo telefonicky. Jedná se o pracoviště občansko-správních agend, tedy například občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, Czech Pointu, evidence obyvatel, dále oddělení evidence vozidel, evidence řidičů. Od 1. března bude tato služba rozšířena i o čtvrteční termíny. „Abychom mohli zabezpečit chod těchto oddělení v novém čase, museli jsme zajistit také provoz pokladny. Všechna uvedená oddělení, včetně pokladny, se nacházejí v budově městského úřadu číslo 2,“ uvedla tajemnice Městského úřadu Otrokovice Radana Zenáhlíková.

Objednávku bude možné provést prostřednictvím on-line objednávkového systému na stránkách města. Zde si zájemce vybere požadovanou agendu a snadno se na konkrétní čas objedná. „Systém lze využívat během všech úředních dní a hodin, nejen ve čtvrtek,“ ubezpečil vedoucí odboru evidenčně-správního Marcel Nemček.

Současně také platí, že mimo úřední dny a úřední hodiny jsou možná osobní jednání s klienty na všech pracovištích Městského úřadu Otrokovice po předchozí dohodě s příslušným pracovníkem.