HITem sezony se už potřetí stala turistická nabídka Kroměříže

KROMĚŘÍŽ - Kroměřížská radnice sklidila další úspěch na poli podpory cestovního ruchu. Projekt Kroměříž 2016: V barvách, světle, umění, který město společně se svými partnery připravilo jako hlavní novinku a atrakci letošní turistické sezony, získal titul HIT sezony 2016 v nekomerční kategorii, serveru Zlin.cz to sdělila mluvčí kroměřížské radnice Jaroslava Sílešová.

Ocenění každoročně uděluje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy nejlepším počinům v oblasti cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Hodnotitelská komise tvořená odborníky z cestovního ruchu, akademické sféry a marketingu posuzuje soutěžní návrhy z pohledu jejich přínosu pro návštěvnost regionu a atraktivnost pro širokou veřejnost.

„V kategorii veřejného, nepodnikatelského sektoru, bylo přihlášeno šest projektů. V případě kroměřížského projektu porota ocenila zejména to, že se jedná o produkt velmi kreativní, který v našich podmínkách přináší inovativní nápady. Pozitivem je rozložení nabídky do delšího časového období turistické sezony a zásah širšího okruhu cílových skupin,“ poznamenala ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.

Kroměřížská radnice si ocenění velmi váží. „Moc nás těší, že naše úsilí ocenili odborníci, kteří se cestovním ruchem profesionálně zabývají. Snažili jsme se rozšířit nabídku historického města o nový rozměr a koncipovali ji tak, aby zvýšila atraktivitu Kroměříže a zároveň posílila image města v oblasti současných trendů,“ poznamenal vedoucí kroměřížského odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna.

Soutěž HIT sezony byla vyhlášena již posedmé. Poslední tři roky je jejím vítězem v nekomerční kategorii právě Kroměříž. „Obhájit vítězství je vždy těžší, než jej získat poprvé a tady se podařilo obhájit prvenství již opakovaně, za což jsem velmi rád,“ doplnil starosta města Kroměříž Jaroslav Němec.