Aktualizaci je nutné provést v termínu od 1. dubna do 31. května. „Je možné přijít osobně na oddělení správy domů v budově magistrátu na Zarámí. Dříve to bylo bytové oddělení. Dveře jsou číslo 103,“ uvedla Lenka Kováříková pověřená zastupováním vedoucí oddělení správy domů zlínského magistrátu.
Další možností je poslat aktualizaci elektronickou poštou na email renatamoringlova@zlin.eu nebo prostřednictvím datové schránky s ID 5ttb7bs. „Formulář pro aktualizaci je možné získat na webových stránkách www.zlin.eu přes tlačítka na úřední desce, formuláře, odbor ekonomiky a majetku, aktualizace žádosti o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby ve Zlíně,“ dodal Dvořák.
Podle něj žadatelé o městský byt prostřednictvím aktualizace žádosti o městský byt pro seniory potvrdí případně aktualizují své údaje uvedené v jejich žádosti o městský byt. „Současně potvrdí, že jejich bytová potřeba trvá a evidovaná žádost je stále aktuální,“ doplnil Dvořák.