Všechny tyto záležitosti, tedy žádosti, stížnosti, podněty a petice občanů vyřizuje na otrokovické radnici Kancelář starosty.
„Petice, která by splňovala náležitosti podle zákona, nebyla v průběhu roku 2015 podána městu ani jedna,“ sdělila Stehlíková.
V porovnání s předchozím rokem došlo podle jejích slov k podstatnému nárůstu počtu podaných písemných žádostí o poskytnutí informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím. „Žádosti se týkaly převážně výkonu přenesené působnosti města, kopií dokumentů ze správních spisů a informací o správních řízeních. Zatímco v roce 2014 bylo evidováno 18 žádostí, v roce 2015 to byl více než dvojnásobek,“ řekla mluvčí.
Za rok 2015 bylo evidováno celkem 22 stížností a 39 podnětů. V tomto případě došlo mírnému poklesu, protože v roce 2014 bylo podáno na město 27 stížností a 59 podnětů.
Nejvíce podaných stížností a podnětů za rok 2015 bylo podáno v oblasti dopravy, dopravních komunikací, parkování, činnosti městského úřadu nebo obtěžování hlukem či zápachem.