Krátkodobé omezení provozu se dotkne agendy odpadů a matriky, podatelny a agendy evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (pasů). Důvodem komplikací je malování kanceláří.
Malování a ošetření starých omítek je naplánováno v hlavní budově Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm. „Vymalování a ošetření omítek už je velmi nutné. Úmyslně jsme termíny prací stanovili vždy na konec týdne a nastávající víkend tak, abychom minimalizovali omezení provozu ve vztahu k občanům města,“ doplnil tajemník rožnovské radnice Miroslav Martinák.
Agenda odpadů a matriky bude uzavřena ve čtvrtek 14. a v pátek 15. dubna. Podatelna bude mimo provoz v pátek 15. dubna od 12.00 hodin. „V dalším týdnu pak na dva dny uzavřeme agendu evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (pasů). Konkrétně to bude ve čtvrtek 21. a v pátek 22. dubna,“ upřesnil Martinák.