Rožnovská radnice chystá v polovině dubna omezení provozu na několika odděleních

ROŽNOV POD RADHOŠTĚM - Na několika odděleních rožnovské radnice bude v polovině dubna platit omezený provoz. Serveru Zlin.cz to oznámil mluvčí města Tomáš Gross.

Krátkodobé omezení provozu se dotkne agendy odpadů a matriky, podatelny a agendy evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (pasů). Důvodem komplikací je malování kanceláří.

Malování a ošetření starých omítek je naplánováno v hlavní budově Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm. „Vymalování a ošetření omítek už je velmi nutné. Úmyslně jsme termíny prací stanovili vždy na konec týdne a nastávající víkend tak, abychom minimalizovali omezení provozu ve vztahu k občanům města,“ doplnil tajemník rožnovské radnice Miroslav Martinák.

Agenda odpadů a matriky bude uzavřena ve čtvrtek 14. a v pátek 15. dubna. Podatelna bude mimo provoz v pátek 15. dubna od 12.00 hodin. „V dalším týdnu pak na dva dny uzavřeme agendu evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (pasů). Konkrétně to bude ve čtvrtek 21. a v pátek 22. dubna,“ upřesnil Martinák.